måndag 4 juli 2011

Ct scan

Dagen har vi tillbringat i stan. Jag var tvungen att hitta på något medans jag väntade på att få hämta Haley. Vi satte oss på en ute servering och åt lunch, shoppade lite och bara hade det gott. Tankarna var såklart hos Haley hela tiden. Det gör ont i mig när jag inte får vara nära henne, ge henne stöd!

Iallafall -

Vid fyra satt jag i väntrummet på blå stjärnan. Eller satt, jag gick fram och tillbaka. Var så jäkla nervös. Efter en halvtimma fick vi följa med en sköterska, hon var den enda som hade tid. Hon läste ifrån ett papper att Haleys höfter såg bra ut men att hon trodligen är trång mellan 2 koter i ryggen. Mer än så visste hon inte. Dom skulle kolla med vårat försäkringsbolag om dom står för en ct scan i Göteborg, det rekommenderade nämligen vetrinären då han inte kunde se så mkt på röntgen. När jag frågade sköterskan frågor så svarade hon hela tiden - Det kan jag inte riktigt svara på.

Känns jätte tråkigt och jobbigt att vi inte fått svar på våra frågor. Tyvärr är det inte första gången jag blir dåligt bemött där, mina vänner säger samma sak.

Nu ska jag bara ta hand om min tjej. En tratt har hon på huvudet stackarn, hon får ju inte klia sig på sitt sår.

När saker händer så vet man vilka sina riktiga vänner är och tyvärr är det alldeles för många som jag inte anser vara mina vänner längre. Folk struntar i Joel, i oss och när det händer saker så kan dom inte ens höra hur det är. Jag mår illa när jag tänker på det.. Man förtjänar bättre än det, Joel förtjänar folks intresse!


En trött tjej..

1 kommentar:

  1. Ja ni förtjänar bättre! Trist att man får veta sådant när man som mest behöver det bara...

    Hoppas det blir ct scan o det går enkelt o lösa det onda. Skrutt alltså!

    Kram till er!!

    SvaraRadera