torsdag 16 juni 2011

Busunge

Sova Mamma? Neeeeej jag vill busa!

4 kommentarer:

  1. hahaha härliga Joel!

    Ja det är vad man glömmer fort! Näe hans kolik är väck sedan 1 ½ månad tillbaka, ingen direkt magknip heller utan är en nöjd och glad kille som sällan skriker mer än när han röstar upp sig eller protesterar mot något ;-)

    Kul att du "glömt" o att ni pratat om nummer två! Vi kör igång igen efter sommaren, tätt inpå men det är ingen självklarhet för oss att få barn så bara på´t igen! Så när ivf-kliniken öppnar så är vi där o trampar igen. Hur har ni pratat/tänkt?

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Ja man vet ju aldrig hur det blir! Skulle vara roligt o vara jämlika igen :-)

    Gnäll kommer man nog aldrig undan, men det är så sällan numer - jag njuter fullt ut att ha en sådan goding, tur man glömmer fort! Jag hoppas jag får vara med om samma resa igen!

    SvaraRadera
  3. Haha, sötJoel! Blev så förvånad första gången Astrid vänt sig på mage i sängen och tittade upp över kanten. Kunde inte hålla mig för skratt och då var det ju helt plötsigt jättekul att leka tittut över kanten istället för att sova :)

    Har han något favoritgosedjur/favoritgrej när han ska sova Joel? :)

    Kul att ni träffas med mammagruppen, vi träffades både mammor&pappor på BVC innan barnen kom, men efter det har vi inte träffats alls. Dock så hade de ju babymassage på BVC som vi gick på, men det var mer blandade åldrar. Hade varit kul att träffa dem som man var gravid "tillsammans" med :)

    SvaraRadera