onsdag 15 juni 2011

2 dagar kvar

Den här dagen har bara sprungit iväg. Blivit en hel del promenader, träffat mammagruppen och bjudit mina vänner på lunch. En väldigt bra dag! Jag gillar ju som sagt när det händer saker, jag behöver det för att må bra!

Joel har äntligen kommit underfull med hur han ska ta sig fram i gåstolen, hittade han nyss i ett helt annat rum, haha.

Bara 2 dagar kvar sen går Martin på semester, jippie!! Ska bli så underbart med 4 härliga veckor tillsammans. Att vi tillsammans kommer få se Joel utvecklas (Martin missar ju en hel del eftersom han jobbar), jag tror att under dessa 4 veckor kommer Joel antingen lära sig krypa eller åla. Men vi får se :) Nu har vi lagt Joel och jag ska njuta av egentid och sen försöka sova i hyffsad tid idag.

Joel vid sex tiden imorse. Hur söt får man va?

1 kommentar:

  1. Ja han är toksöt! Förstår att det känns underbart o ha semestern tillsammans så nära nu :-) Tror också Joel kommer börja ta sig framåt mer. Mileon har börjat så smått ålat, så han tar sig ju till den leksaken han vill på lekmattan - men än har han inte lämnat lekmattan, det tar nog sin tid det!

    SvaraRadera