tisdag 3 maj 2011

Stor vs liten

När jag kollar på bilder ifrån graviditeten så kan jag inte förstå hur vissa kunde tycka jag var "liten" .. Jag var ju STOR. Och dom där 20kg måste ju suttit någonstans. Jag har gått ner 17kg och har alltså 3kg kvar till min startvikt. Dom där 3kg kan stanna om dom vill. Jag vet inte riktigt vart dom sitter men :/ Mina höfter har blivit mkt större efter grav, och det är negativt. Har svårt att hitta byxor eftersom jag är så smal men höfterna är stora. Just att jag är så smal tycker jag nästan är lite jobbigt, tex på babysimmet så känns det som om vissa mammor tittar. Typ "hon kan väl inte varit gravid" .. Fast det kan ju vara inbillning också, lite jobbigt är det ändå. Kan inte hjälpa att jag är smal.

1 kommentar:

  1. Haha, jag känner precis likadant! Fick ju också höra att jag var så liten, men antar att magen ser mindre ut när man inte går upp så mycket över resten av kroppen. Nog tusan kändes den stor iallafall :D

    Då vi var på badhuset förra veckan och jag höll Astrid i famnen i duschrummet frågade en liten kille om det var min bebis. Jag svarade ja, och då frågade han vidare "-Men vart är din mage då?" Kunde inte göra annat än att skratta :D

    Det känns som att folk ibland tror att man hetsbantat och kämpat för att träna bort magen, men så är det ju inte..Man kan inte hjälpa att den bara "trillat av"! :)

    SvaraRadera