måndag 16 maj 2011

På väg till Varberg, sitter som en liten kung!

i husvagnen med farmor och farfar

Hej och hå vilken fullspeckad helg. Det har inte funnits någon tid till att blogga. Denna helgen gjorde vi allt som vi egentligen skulle gjort förra helgen. I Fredags började Martin sätta upp staket. I Lördags kväll var nästan allting färdigt, duktiga M. han var så trött på kvällen och ryggen värkte. Han är en jävel på att jobba när han väl kommer igång ;)

Igår var det också fullt upp ifrån morgon till sen kväll. Åkte först till Varberg för att lämna av lilleman hos hans farmor och farfar, sen begav vi oss emot Ullared där vi handlade grejer inför våran 25års fest. Jag hittade även mina efterlängtade blomlådor!! Sur blev jag däremot när jag kom hem och insåg att jag hade behövt en till, så det blir att åka till stan och leta efter en där..

Martin var inte på hugget i ullared, han hade ont i benet efter ett bett och kände sig febrig. Jag blev riktigt orolig där ett tag när han funderade på om jag skulle köra honom till sjukhuset :/ Men efter lite mat och vila blev det bättre. Jag tror han var helt slut efter staket bygget också..

Väl tillbaka i varberg och frammed vid husvagnen såg vi våran skrutt som stod i fönstret och kikade ut. åh älskade unge vad glad jag blev när jag fick se honom!! Jag saknade honom innan jag ens lämnat honom.

Iallafall så börjar det ta form här hemma. Nu ska blomlådorna upp i veckan och till helgen ska jag plantera. kommer bli SÅÅÅ fint!! Sen är det invändigt som vi ska ta tag i, hallgolvet ska fixas och ett badkar ska inhandlas. Man blir aldrig färdig när man har hus ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar