onsdag 11 maj 2011

Nya stolen


Nu har vi varit på öppna förskolan, stan var bättre får jag säga. Men jag kommer gå hit fler ggr ändå. Roligt att komma ut! Nu väntar jag på att lilleman ska vakna, blir lunch hos mamma och pappa idag - lyx. Sen ska vi åka och kolla på blommor, ska plantera i helgen förmodligen, om vädret tillåter.

Idag kom Joels nya bilstol, liten blir stor! Vi har köpt en Recaro stol till honom. Så han kommer sitta högt och bra, han gillar att titta ut så den passar honom. Sen är den snygg också, inte fel. Får se om vi monterar in den än. Blir nog så, jag orkar ändå inte bära honom i babyskyddet längre. Väger BLY.

1 kommentar:

  1. men åh, skrev en kommentar som inte kom med!

    Den där stolen har jag missat helt, aldrig sett eller hört talas om den :-) Hoppas Joel blir nöjd med den!

    Mileon bär jag aldrig i babyskyddet längre, väger ju multum! Jo, bär om han somnat i det och vi ska in. Så då kånkar man väl, annars brukar jag bara knäppa loss honom o låta skyddet vara kvar i bilen.

    SvaraRadera