tisdag 10 maj 2011

Bra dag


Vilken bra dag vi har haft idag. Under förmiddagen var vi på öppna förskolan och umgicks med andra bebisar, sjöng sånger och myste. Imorgon blir det nog repris på det, fast då på öppnis där vi bor. När vi hade sjungt färdigt så säger en av "lärarna", nu kommer det en kille, tittar ut och där kommer Martin. Man vet att man är kär o galen när man känner hur det pirrar till i magen när jag får se honom, fortfarande efter alla dessa år. Jag blev så glad. Han var var bara där för att fixa en grej på min bil, men en puss hann både jag och Joel få :)

Efter öppnis så var Joel helt slut, han somnade direkt i bilen. Vi har besiktiat bilen idag också, inga fel på den inte. Härligt! Efter det tog vi en härlig promenad i skogen, såååå varmt. Var helt svettig efteråt, Haley också så som hon sprang!

1 kommentar:

  1. Sådana dagar är toppen!! Mer sånt tycker jag :-)

    Så skönt att maten går ner, här har vi bara små smakisar så länge - han verkar vara sådär förtjust faktiskt, vill inte ha så mycket och har kinkat ihop så då avslutar vi snabbt och så får han ersättningen som står och väntar på honom. Känns som det kan ta ett tag innan han äter några mängder, ha ha! Än sover han ju bra på nätterna så ingen brådska för våran del.

    Potatis är avverkat med sådär resultat, morot håller vi på med nu och det är också mja.. Ha ha!

    Ja, Mileon är väl hack i häl på Joel - sjukt nog då han bara vägde 2396g när han kom! Plutt blir stor!

    SvaraRadera