söndag 10 april 2011

Sommar

Idag har det varit sommarväder ute, inte riktigt lika varmt men inte långt ifrån. Har varit ute nästan hela dagen, promenader och grill på altanden. Underbart! Haley har legat och gottat sig i trägården.

Imorse sov Joel i 2 timmar, då gjorde jag ett ryck här hemma, städade HELA huset, tvättade, tvättade även alla fodral till kuddarna i soffan. När Joel vaknade blev det bad, men det kunde kvittat, 1 timma senare kräkte han ner hela han och halva mig. Lillpojken. Hur länge ska han gå med det innan dom kollar han? Han äter ca 80ml var 3:, 4:e timme. Det är för lite! När ska vi få ha våran riktiga Joel, den glada härliga pojken mer än i några veckor. Alltid är det något! Suck..

1 kommentar:

  1. Jag fick besked om att de kunde vara sådana tills de är 1 år! HJÄLP! Hela jag stinker ju spy, jämt liksom!
    Allt pga den där lilla magmunnen som envisas med att inte stänga sig..
    Skönt att man har en soffa som man kan tvätta överdragen på ;) Igår bajsade hon igenom och då hade jag ju självklart inte tagit på alla överdrag än! Men det gick bort med lite våtservetter..de är bra att ha till allt möjligt verkligen! :)

    Oj, verkligen?!
    Hmm..vad tokigt! Här ligger Newbiekläder och bara väntar för att de är för stora, en body i stl 56 är som ett stort tält och då är hon ju ändå 63 lång nu..så skumt. Byxorna däremot är jättebra tycker jag..

    Hoppas det ordnar sig snart så att ni får en liten glad fis hemma istället! Kram

    SvaraRadera