måndag 11 april 2011

Njuter

Joel är som en klockan, halv sju är det morgon i vårat hus tycker han. Och han sover så bra på nätterna så det borde ju vara OK, men inte när han äter runt 4 för då har jag knappt hunnit somna innan han vill gå upp :) MEN, jag ska inte klaga så jag tar tillbaka det negativa i det och säger - Gud så skönt att han bara äter en gång och sover bra därimellan! Så, mycket bättre ;)

Han äter bättre idag men fortfarande inte mycket. Lite gnällig och behöver ens uppmärksamhet nästan hela tiden, orkar inte heller hålla sig vaken så länge. Vill att det ska vara över. Är trött på det här. Vi gör vårat bästa för att vara de bästa stöd till Joel och självklart ge massor av kärlek.

Just nu sover han och Haley ligger ute på gräsmattan. Jag sitter i soffan och njuter av lugnet. Ikväll ska jag ut i skogen med en kompis och våra hundar. Vi träffades tidigt imorses också och tog en promenad. En rolig sak som hände då vart att när Haley satt och bajsade så gick hennes hund fram och kissade på Haley. Haha. Tur det bara var en liten skvätt, men vilken grej haha.

1 kommentar:

  1. Så påfrestande när det inte är som det ska... hoppas det rätar ut sig. Kan trösta med att M inte heller äter som annars, konstigt är det när han annars är matglad, nu trilskas det varje gång.

    SvaraRadera