söndag 10 april 2011

Det gick ju bra

Ja vi klarade oss alldeles utmärkt själva. Det visste jag väl egentligen. Men nu när han är gnällig så är det alltid skönt att vara 2, extra stöd. Men Joel somnade gott strax efter kl åtta. Gav han mat innan jag gick och la mig vid elva, sen vaknade han vid halv fem och ville äta. Vid halv sju hörde jag att han KRÄKTES!!! FAN! Jag hoppas inte det är på väg tillbaka igen, jag ORKAR inte!

Nu sover han gott i vagnen ute på altanen. Längtar tills jag ska hämta Martin i stan. Saknar honom! Under tiden får vi underhålla oss själva. I eftermiddag hoppas jag på en promenad, lite uppletande och kanske lägga ett spår. Det blir inget babysim idag iallafall, det får vänta tills Joel är helt frisk igen.

Hoppas ni får en bra söndag mina vänner.

1 kommentar:

  1. Lilla killen, tycker att ni fått utstå nog nu! :S Förstår precis hur du menar med att det är skönt att vara hemma båda två då det är gnälligt, även då jag själv bär runt på henne så är det skönt att ha Crille som stöd.

    Sv: Hon känns stadig den lilla rackaren, men så mycket gympa som hon hade i magen så vore väl annat konstigt :P Det är ju helt otroligt hur varje litet utvecklingssteg för henne känns som en världssensation för oss föräldrar :D

    SvaraRadera