tisdag 19 april 2011

Hela natten

Läs mitt förra inlägg och läs detta - Han har sovit HELA natten!!! Han vaknade klockan 6 första gången och då med ett leende :) Däremot så vaknade jag klockan 4 och kunde inte somna om, jag var så förbannat glad att jag fått sova 5 timmar i sträck och blev som en duracell kanin så det var omöjligt att somna om. Så ni kan ju tänka att jag är rätt trött nu ;) Jag går gladeligen upp klockan 6 om han sover hela natten. Vi la honom på sidan igår och bullrade upp runt honom, han fick dessutom bara gröt och vid sju tiden istället för vid fem, sen ersättning istället för välling vid tio tiden. Det här var säkert bara en engångs grej, men nu vet vi ju att han KAN sova hela natten utan att äta. Han åt dessutom bara 120ml när han vaknade så jätte hungrig var han inte :)

Nu ska jag njuta av denna dagen, Joels kusin och hans mamma kommer och umgås med oss sen i eftermiddag kommer min mamma och pappa. Sen ska vi grilla ikväll. Hoppas ni får en fantastiskt dag!

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt att du fick sova! Han kanske läser bloggen i smyg? ;)

    Sv: Precis, man behöver ladda batterierna för att kunna vara en glad mamma känns det som :) Det känns som att jag är inne på reservtanken nu och snart får soppatork :D Nåväl, det kan ju bara bli bättre ;)

    Om jag själv skulle äta så mycket (i procent av kroppsvikt alltså) så skulle jag vara helt däckad..men inte lilla matvraket Astrid :D

    SvaraRadera