tisdag 19 april 2011

mage till rygg

Joel är SÅ nära på att rulla överifrån rygg till mage, han försöker hela tiden men får inte med armen. Snart så! :)

Haha nu ligger han på golvet och vrålar, han tar i allt vad han har och försöker åla sig fram men kommer ingenvart för han ligger på en filt. Han är skit arg, haha.. Fasen vad synd att jag har en så dålig telefon, jag filmade men jag kan inte lägga in det i datorn. En iphone vore inte helt fel!

Joel har verkligen fått en personlighet nu, innan var han liksom bara " bebis", men nu, herregud :) Jätte roligt tycker jag, han vill så mycket hela tiden, pratar och skriker! :)

Då får vi se hur nästa natt blir, jag kan garantera att denna natten bara var en engångsgrej, men nu vet jag att han KAN sova en hel natt. Ha en underbar kväll nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar