fredag 15 april 2011

Emmaljunga nitro

HAHA till mig själv, trodde jag att jag skulle få sova bra? Kommer jag någonsin få sova en hel natt, det känns så långt borta. Negativ jag är, han är ju inte ens 5månader, JAG VET ;) Vi gav han välling igår vid tio tiden, men det gick trögt, han orkade inte ens äta upp hälften, berodde nog på att det gick trögt genom "napp 2" på flaska, ikväll blir det 3:an istället så går det kanske bättre..

Idag gick det mycket bättre med maten, till efterätt fick han lite banan, verkligen en höjdare! Nu sover han efter ett bad, var tvungen att tvätta av honom - mat överallt. Han ska ju ha händerna i munnen hela tiden.

Han har förändrats en del sedan han var sjuk. Väldigt bestämd och vilket temperament! Jisses! Vill gärna att man pratar och underhåller honom mestadels av tiden, helst ska han stå upp, sitta är inte roligt och babysittern är inte så rolig längre.. Ja ni förstår ;) Men han är glad iaf..

Idag var vi och kollade på barnvagnar, fastnade för Emmaljunga nitro, fullt liggläge och lätt styrd som jag behöver eftersom jag har Haley. Synd att den är så dyr. Men det tåls att fundera på. Singen är fin, men tror jag vill ha en som känns lite mer rejäl. Joel skrattade och pratade med han som hjälpte mig, han tar över hela tiden den lilla skiten ;) Fattar inte vad han skrattar åt hela tiden, men roligt har han, gulleplutten!

Ikväll ska jag grilla med två kompisar, ska bli mysigt med lite tjejtjöt. Fast Martin är väl med på ett hörn, men det gör inget :)

2 kommentarer:

  1. Hej Jonna! Jag hittade din blogg här, vad roligt, visste inte att du hade en blogg! Om det är okej så följer jag Er lite här emellanåt :) Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Det kommer det kommer! Förstår att det känns motigt nattetid med många uppvak. Han är inte så gammal ännu o en stadig bit så det är inte konstigt alls med dessa nattmål.

    Vet inte hur en nitro ser ut, har dålig koll på ELs vagnar. Men tur det finns några som verkar funka. Det är synd att de ska kosta så mycket..

    SvaraRadera