lördag 16 april 2011

Dop dags

Har nog aldrig varit så trött som jag var igår, men ändå kom jag inte i säng fören vid elva tiden. Martin tog Joel inatt, han vaknade vid två tiden som vanligt - trots nästan en hel flaska välling. Fattar inte hur han kan äta så jäkla mycket!

Är trött idag också, men det är klart jag får ju aldrig "sova ut" så jag lär nog vara trött ett bra tag framöver :)

Idag ska vi på dop, Joel kommer vara stilig i jeans och en cardigan. Jag vet såklart inte vad jag ska ha på mig som vanligt. Martin och Joel kommer glänsa och jag står blek i bakrunden :)

Ska nog vila lite nu innan det är dags att göra sig iordning.. Joel har förresten somnat själv i sin egna säng i en vecka nu. Blir så stolt, men vi är medvetna om att det kan ändra sig när som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar