onsdag 13 april 2011

Brio sing

Vilken fullspeckad dag. Började med promenad och fika med mammagruppen, jätte mysigt! Kul att umgås med andra mammor och deras småttingar. Det behöver man, mammaprat! Sen åkte jag till en kompis och lånade hennes brio sing vagn, det är ju inte en sådan vagn jag tänk mig, den har inte ens funnits i mina tankar pga hjulen. Men vet ni, den var faktiskt väldigt bra och funkade lika bra på grus som min vagn. Så det blir nog en sådan. En väldigt fin vagn faktiskt, och super smidig/liten.

Blev lite lunch hos mamma och pappa också. Sen åkte jag och Martin på utförsäljning av barnsaker, hittade jätte fina åkpåsar (kanon billiga) och massa små saker. Nu är vi hemma igen efter en promenad, så förbannat trött och huvuvärk. Funderade varför jag hade så ont i huvudet, Mm ja Joel kanske - han tjötar ju konstant och högt. Heeela tiden!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att ha hittat en vagn som passar er, ni använder den ju mycket så då känns det viktigt :)

    SvaraRadera
  2. Brorsan har Brio sing och dom är kanonnöjda. Vi funderar också på en sådan faktiskt!

    SvaraRadera