söndag 3 april 2011

Babysim


Idag fick jag sovmorgon, halv nio gick jag upp. Jätte skönt! Martin och Joel hade varit uppe redan halv sju, men jag sov som en stock.

Idag gick det bättre med maten än igår, tydligen kan man ge potatis och palsternacka samtidigt så det gjorde vi idag. Känns verkligen roligt att ge han mat, en mysig stund är det.

Efter maten åkte vi in och badade med godingen. Det var ungefär som sångstund fast man var i vattnet. Det kan jag rekommendera. Joel skrattade och verkade verkligen tycka om det. Han gnällde bara efteråt, då var han trött men sov bara 15min, sen var han fit for fight igen. Knasunge!

Nu ska vi äta en ris/kyckling och bacon gratäng. Aldrig gjort det innan, får se om det smakar.

2 kommentarer:

  1. Kul att ha börjat me maten :D

    Åh va mysigt å bada.. ska ringa till badhus imon och se ifall vi kan få nån plats nånstans, hoppas!!:)
    Sen kan man ju alltid gå till badhuset själv när dom har bassängen uppvärmd, men kanske inte är lika kul..

    SvaraRadera
  2. Underbar bild!!!

    Ja vi saknar er minsann så de får bokas in en date i veckan - Kram

    SvaraRadera