måndag 4 april 2011

Sittdel?

Har precis kommit in efter en uuuunderbar promenad med mina fina vänner. Solen lyser och allting känns bara toppen!

Hörde på radion idag att man löper större risk att drappas av depression om man föder barn slutet på året. Det förstår jag, mörk, kallt, svårt att gå med barnvagnen och så får man knappt gå ut med bebisen om det är för många minus. Jag känner själv att jag mår mkt bättre nu när det är ljusare om kvällarna och jag kan ta mig fram med barnvagnen. Haley får massa motion, solen ger mig energi och alla är liksom nöjda. Ja visst är våren bättre än vintern!

Funderar på att sätta på sittdelen på vagnen, om det är lätt så kan jag ju bara byta mellan sittdel och liggdel när det passar. Som idag, då började jag gå promenad när Joel precis vaknat. Undrade hur det skulle gå med tanke på att det blir rätt så långtråkigt och han är precis som jag, tråkigt att inte göra något ;) Han gnällde lite precis i början men sen låg han nöjd i vagnen, efter ca 45 min så somnade han. Men i sådana situationer så vill jag gärna ha honom i sittdelen så han kan sitta och titta. Får se om jag kan montera på den själv, annars får Martin hjälpa mig senare ikväll ;)

1 kommentar:

  1. Jaså har ni separat sitt del? Vad är det för vagn?

    Ja ljuset gör så himla mycket för humöret !!!

    SvaraRadera