torsdag 31 mars 2011

Spårstart

Passar på att blogga lite nu när Joel sover. Har väl tappat lite intresse för att skriva då jag har massor av läsare men nästan INGEN kommenterar. Man behöver lite uppmuntran och visat intresse, mer än statisik.

Idag har jag haft folk här heeela dagen. Jätte trevligt. Jag struntade i babyrytmiken idag, kände för att träffa lite vänner istället.

Snart kommer Martin hem och då ska jag åka iväg, spårkursen börjar ikväll på riktigt. Tyvärr regnar det och är kallt ute. Men som man säger, finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.

Idag har vi fått Viasat installerat, han borrade och hammrade. Joel somnade gott ändå och har snart sovit i 4 timmar, lillgrisen.

Fick leta efter hans snuttefilt i skogen igår, hade visst tappat den under promenaden. Tur jag hittade den, den används flitigt här hemma när Joel ska sova. Ligger över ögonen för att dämpa alla intryck så han kan slappna av. Är man super nyfiken och vill vara med hela tiden så behövs det. Han har mkt lättare för att somna i min famn nu, tack snutten!

Nu måste jag byta om till regnkläder och förbereda med sele, leksak och godis. Ska bli så roligt det här!!

1 kommentar:

  1. Jag läser ofta, men kommenterar sällan. Det är skoj att läsa om din vardag, fortsätt blogga!

    SvaraRadera