torsdag 31 mars 2011

Hemma igen

Då var vi hemma efter ett par timmar i skogen. Gud vad trött jag är nu, och frusen. Regnade och blåste, uuua! Haley tog inte ett enda spår, hon är alldeles för taggad och letar som en galning efter "belöningen". Hon är så van vid uppletande så hon tror det är det vi gör. Men det är bara att träna så kommer hon fatta skillanden sen. Vi körde uppletande också, hon är grym på det. Hon piper och vill iväg när belöningen göms, när man släpper henne sticker hon som ett skott, det tar inte lång tid innan hon är färdig. Duktiga du!

Nu blir det att träna spår tills nästa Torsdag, hur jag nu ska ha tid till det. Fast det fixar jag, på något sätt. Känns som man har fullt upp nuförtiden. Dagarna går till att vara med Joel och ta hand om hemmet, föräldrarutbildning och babyrytmik. Sen är det träning 2 ggr i veckan plus spårkurs och på söndag börjar babysim. Blir trött bara jag tänker på allt :) Fast jag älskar det, både jag och Martin är aktiva människor och gillar när det händer saker.

Joel somnade själv i sin säng ikväll, ibland funkar det och ibland funkar det inte. Är stolt att det funkar ibland iallafall, kanske större chans att det funkar jämt senare.

Hoppas eran kväll har varit bra, jag ska krypa ner i sängen nu. Natti natti.

1 kommentar:

  1. Synd på vädret, men skönt o komma iväg o göra något med vovven! :-)

    Duktiga Joel som somnade själv, önskar vår lilleman kunde göra det med emellanåt. Det är knappt man får lämna honom för då vaknar han så lätt.

    SvaraRadera