onsdag 30 mars 2011

Pigg

Duktiga Joel somnade vid halv tio igår, vaknade inte fören halv fem imorse för mat. Och vet ni? Nu är klockan åtta och HAN sover fortfarande. Jag är uppe helt själv, har gjort mig iordning och ätit frukost. Detta hade ju inte varit fel att ha som rutin ;)

Idag ska vi ut och gå med dom andra mammorna i föräldrargruppen. Annars händer det inte så mkt här idag. Martin är hemma tidigt på onsdagar (ca fem), så det ser jag fram emot. Ska passa på att plocka undan här hemma nu. Ha en härlig dag vänner.

1 kommentar:

  1. Åh så härligt att han sover så bra igen! Guld värt för mamma o pappan med :-)
    Mileon somnar vid 19.30-20.00 och sover till 04-06 för mat o vaknar igen vid 07-08. Dock knölar han i sömnen och vaknar till ibland o gastar från 3-4 tills han vaknar till liv och vill ha mat. Och knölar lite mer i sömnen tills morgonkvisten. Så särskilt lugnt är det inte efter 3-taget för mamman ;-)

    Vill också gå på föräldragruppsträff o knyta kontakter! Får snällt vänta ett tag till :-/ Hoppas ni fick det trevligt iallafall!

    Och så stor Joel ser ut o vara i gåstolen, guuuud så fort det går! Var stolt över att han är så "med" - duktiga han!!

    Och förstår att du vill ta vara på tiden med dina föräldrar, man är tacksam för tiden man haft tillsammans när dem är borta. Minnen är alltid kvar!

    Nu har jag läst ikapp mig, ibland finns verkligen inte tiden - speciellt inte nu. SUCK!

    Kram!!

    SvaraRadera