tisdag 22 mars 2011

Öppna förskolan

Igår kväll "väckte" vi Joel som vanligt vid tio tiden, vi brukar göra det varje kväll. Då byter vi blöja och ger honom mat. Och Varje gång har han somnat om och sedan vaknat efter 3 timmar och vill ha mat igen. Men inte inatt inte, då vaknade han inte förens kvart i FYRA! Jag blev så förbannat glad att jag knappt kunde somna om efter det. Synd bara att jag inte kunde somna igårkväll så jag fick ju inte sova mer än vanligt, men jag slapp gå upp och ge mat 2 ggr iaf :) Det blev morgon vid halv åtta, precis lagom tid att gå upp tycker jag!

Idag har vi varit på öppna förskolan, sjöng och tittade på andra barn. Jätte mysigt! Efter det var det dags för Haley att få sitt så det blev en promenad i skogen. Det var jätte lerigt så både jag och vagnen sjönk ner flera ggr.

Fick lite fika besök på eftermiddagen, Joel sov hela tiden tråkmånsen! :) Han var nog trött efter alla intryck på förmiddagen. Så fort Martin hade kommit hem så stack jag och Haley in till stan. Blev en halvtimma i solariumet, måste ju få lite färg inför Lördag ;)

Sist men inte minst blev det en skogspromenad i mörkret. Kolsvart var det, tur jag gick med en kompis :) Plus hundarna, då behöver man inte vara rädd!

Imorgon är det dags för Föräldrarutbildning igen, då ska vi prata mat. Ska bli intressant då vi snart ska börja med smakportioner. Nu är jag så himla trött, så det blir till att hoppa i säng. Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar