onsdag 16 februari 2011


Om jag skulle beskriva Joel med ett ord så skulle det vara GLAD!! :) Igår var vi borta hela dagen och nästan hela kvällen. Besökte en kompis och hennes dotter. Så mysigt! Joel charmade med sitt urgulliga leende, han sparade inte på det heller :) Idag har vi haft fikabesök, sen blev det en långpromenad i skogen. Haley sprang omkring och var hur glad som helst. Det värmer mitt hjärta när jag ser henne glad och nöjd. Koppelpromenader är ju så tråkiga och det tycker hon också.

Joel sover nu, jag borde egentligen ta och städa lite här hemma men det får vänta. Just nu vill jag lata mig i soffan och beundra hans otroligt fina ansikte. Hur kan man vara så söt?

1 kommentar:

  1. Vilken glad fis du har! Här är det sparsamt, tror det inte riktigt släppt för honom - iofs är han ju 5 veckor tidig med så de måste man beakta.

    57,5 cm var han i Måndags, han ligger precis under nedersta kurvan - men det har gått spikrakt uppåt så han fasar ut nu - får se var han hamnar.
    Hans kusin gick inte av för hackor i samma ålder - 10 veckor gammal vägde han 7120 gram och 64 cm - riktig knubbis!

    SvaraRadera