torsdag 17 februari 2011

Torsdag

Vaknade till en himla massa sprattalande och pratande imorse. Lilleman var igång för fullt. Kollade på klockan som stod på kvart över sju (tidigt). Inatt har han inte sovit alls så bra som han gjort dom senaste dagarna. Han somnade vid 21, och istället för att vakna mellan 02-03 så vaknade han vid 23.30 och sen vid 03.30. SUCK var min tanke. Efter sista målet kunde han inte riktigt komma till ro, utan skrek till ibland, tillslut orkade jag inte flänga mer så jag la han imellan oss och då sov han lite bättre. Hoppas verkligen denna natten blir bättre!

Idag har vi myst, pratat och skrattat. Han är inte snål med leenden min pojk. Sen tyckte jag att de var dags att bada lillprutten. Han säger inte mycket när han ligger i baljan, han ser riktigt fundersam ut, ungefär som han inte vet vad han tycker om det :) Haley har haft en bra dag, vi har busat, gått långis och tränat lite lydnad. Dessutom blir det en långis till senare. Toppen!!

Ikväll ska mina grabbar ha en kväll för dom själva. Jag och Haley sticker iväg på lite tjejmys. Tacos och tjöt står på menyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar