måndag 14 februari 2011

Läkarbesök

Då var vi hemma efter ett besök hos Joels kusin och sen läkaren. Det gick bra hos läkaren och Joel visade upp sitt härliga humör med många leenden och skratt. Storkillen väger nu 6000gram :) Hon berömde honom, en mycket fin kille. Vi kommer nu betala 120kr i månaden för hans mat istället för 2400kr. Stor skillnad! Vi skulle få komma tillbaka snart igen för att träffa en dietist. Dom var kanon trevliga, härligt med bra bemötande och förstående människor.

Så, alla hjärtans dag idag! Är det inte det varje dag? En överskattad dag tycker jag. Vi kommer göra det vi brukar göra varje, mysa i soffan. Jag ska också ta en långpromenad med Haley, stackarn är skendräktig. Usch vad jag lider med henne. Jag har aldrig sett henne sån förut. Min lilla tjej.

2 kommentarer:

  1. Helt klart en överskattad dag! Man ska uppvakta varandra lite då o då - när man minst anar det :-)

    Stora killen!! 1 kg mer än M då, skönt att han har lite o ta av - hur lång är han?

    SvaraRadera
  2. Det är alla hjärtans dag alla dagar fast jag är ändå en sådan som tycker denna dag är speciell :)

    SvaraRadera