tisdag 25 januari 2011

Jippie


Endast skrik i en timma igår :) En väldigt nöjd herre på dagen dessutom. Massa skratt och prat!

Idag fick jag dessutom sova till kvart över nio, och då vaknade JAG först :) Han åt vid tre och fem. Underbart att få sova lite mer, det behövdes. Däremot krånglade han lite när han skulle äta inatt och det brukar han inte, han brukar somna med flaskan i munnen och sen är det bara att lägga ner honom. Men inatt var det lite mer pigga ögon, så det tog en stund. Men men, allting kan väl inte vara bra ;)

Han är så himla go på morgonen nu, när man säger gooooomoooorgoon till honom så skiner han upp flera ggr. Sen sitter han en stund i sängen medans jag hämtar maten till honom. Skillnad ifrån när jag fick springa upp och fixa mat för att han skulle ha mat på sekunden efter att han vaknat :)

Åh jag bara hoppas att det vänder nu!!

2 kommentarer:

  1. Härligt med mindre skrik! Hoppas det går åt rätt håll nu :-)

    Ja vi kör samma - Baby Semp L här med, och även MAM's små flaskor. Sedan har vi även Dr Browns. Man får köpa på sig lite, det går ju åt om man inte vill stå och diska/koka stup i kvarten.
    Vi får dock vara försiktiga med ersättningen så det blir ju inte så många flaskmatningar i början så än går det ju med dem flaskor man har.

    Och du.. trist med punka! Vad är de för vagn nu har förresten? Vår vagn får tack o lov inte punka - men man ska väl inte säga alltför mycket, blir väl nåt annat istället. Ha ha!

    SvaraRadera
  2. Hur mycket ersättning ger ni Joel förresten?

    SvaraRadera