tisdag 25 januari 2011

Depp

Idag har vi inte gjort många knop. Joel har varit vaken större delar av dagen, men nu sover han. Jag känner mig trött och rastlös på samma gång. När Martin kommer hem så tänkte jag ta med Haley ut på en långpromenad, bara jag och hon. Jag behöver lite egentid känner jag. Imorgon ska vi hälsa på min svägerska, ska bli roligt att hitta på något och få prata av sig lite. Det har blviti en del tårar det senaste av olika anledningar. Sen blir det inte bättre när Joel mår dåligt. Jag försöker fokusera på att skrikandet kommer gå över, även om det inte känns så för stunden.

Hans ansikte blir finare för varje dag som går, nu har han nästan inga uslag kvar, jag kände knappt igen honom när hans ansikte var fullt med prickar och knotter, han var så svullen. Men nu börjar det ordna upp sig. Skönt!

Älskar er!

1 kommentar:

  1. Hoppas promenaden blev av så du fick dig lite egentid, jag har min nu - sittandes vid datorn sådär lite lätt apatisk.. hör Mileon gasta för fullt i sin pappas famn.

    Man får köra mantrat "det går över, det går över".

    Stor kram kommer här!!

    SvaraRadera