måndag 24 januari 2011

Punka

Då var vi hemma igen. Lilleman har fått 2 nya mössor, ganska tunna - den ena var nog en vårmössa. Men jag tror han klarar sig med den när han ligger så skyddad i vagnen. Han är så himla varm av sig, rena kaminen! Fast är det jätte kallt så får det bli den tjockare mössan :)

När jag gick på stan så började vagnen plötsligt kännas konstig, funderade på om det var framhjulet som krånglade men icke. Tillslut insåg jag att jag hade fått punka. Jippie. Det var bara att åka till babyproffsen och be dom hjälp mig med en ny slang. Typiskt när jag väl var på stan och kände mig "bekväm" med det. Får bli en sväng en annan dag! Hann ju iaf köpa mössorna :)

Besöket hos barnmorskan gick bra, Joel sov hela tiden som tur var. Pratade om preventivmedel, det är rena djungeln och jag vill inte trycka i mig massa hormoner. Hon pratade om kopparspiral, ska fundera på den lite innan jag bestämmer mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar