onsdag 17 november 2010

Jämförelse

Jag är inte den bästa på att fixa och trixa så det ska se vackert ut på bloggen tyvärr, men tänkte det vore kul med en jämförelse. Blir lite ledsen när jag ser min mage där runt vecka 21, fin den var och så njöt jag inte.. Som ni märker är det inte många bilder mellan vecka 14 och till vecka 19? Då tyckte jag bara det var jobbigt för magen växte inte och jag ville inte ta kort på den LILLA magen ..

Vecka 11
Vecka 14
Vecka 19
Vecka 21
Vecka 25
Vecka 27
Vecka 30
Vecka 34Vecka 36

2 kommentarer:

  1. De är kul att se skillnaden, för shit vad dom växer :)

    Jag bor på Bergsbo, har ju bil så jag kan ta mig vart som. Brukar ju vara vid i15 så dit kan jag ta mig utan problem.

    Nej jag tar bara med Buster då jag vet att Diva är tjurskallig mot tikar.

    Nu jäklar är de shopping på schemat :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja nog ser man skillnad, en rejäl växtfas sista månaderna - precis som det ska vara! Diggar förresten din stjärntatuering. Gillar stjärnor ;-)

    Nog är mycket av kilonen gravidtetsvikt, bebis, vatten osv. Men du har ju även fått rejäla bröst också, och de väger nog en del med. Hur många kupor har du gått upp? Jag har gått upp 3 storlekar, nästan 4 - men det syns knappt? (det gör de säkert men jag upplever inte den skillnaden så drastisk isåfall)

    SvaraRadera