onsdag 17 november 2010

Min dag

Trodde inte jag skulle ha något att göra idag, men det kan ändras fort. Jag åkte till stan en sväng, jag hade så förbannat tråkigt hemma. Det slutade med att jag blev 300kr fattigare, det är farligt att gå in i inredningsbutiker! Sen blev det lunch med en kompis och så tog vi en promenad efter det. Underbar promenad!! Dagen slutade inte där, hämtade sedan ett skåp hos min bror som han målat åt mig. Blev kanon bra, ett jätte gammalt skåp som han målat vitt. Ska ta ett kort och visa när jag orkar, kanske imorgon! Sen träffade jag Martin och vi åkte upp till hans bror med fru för att kika på deras lilla bebbe! Tror ni jag längtar mindre nu???

Nu ska jag faktiskt ta en kvällspromenad, sen ska jag hoppa i säng. Eller hoppa funkar inte, men lägga mig ner försiktigt :)

Snart Torsdag...... Sov gott vänner.. En spännande dag imorgon, för mig och Martin åtminstonde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar