söndag 21 november 2010

Jag längtar.....

Jag längtar tills jag kan sitta på en stol längre än 15 minuter utan att det känns som ryggen ska gå av.

Jag längtar tills jag kan sitta, stå, ligga utan att ryggen värker.

Jag längtar tills jag kan nysa utan att kissa ner mig (JA det händer faktiskt, okej inte kissa ner mig, men ja ni fattar, dropp, dropp....)

Jag längtar tills jag kan ropa högt (ja det finns lägen då det behövs) utan att kissa ner mig (samma här).

Jag längtar tills jag kan springa igen, eller jympa.

Jag längtar tills jag kan sova som vanligt på nätterna.

Jag längtar tills jag kan sitta normalt utan att ha ett bebishuvud som trycker upp på revbenen.

Jag längtar tills jag kan sitta, stå, ligga som vanligt överhuvutaget.

Jag längtar tills jag kan andas normalt.

Jag längtar tills jag kan luta mig framåt.

Jag längtar tills jag kan ta på mig skorna utan att trilla.

Jag längtar tills jag kan prata och gå samtidigt utan att låta som jag sprungit ett marathon.

Jag längtar tills jag kan se mina tår igen (inte för att dom är snygga, utan därför).

Jag längtar tills jag kan röra mig fritt, smidigt och inte behöver hjälp av Martin för att ta mig upp ur soffan..

Jag längtar tills jag kan ha sex som normalt folk, inte ligga som en död fisk på rygg.

Jag längtar tills jag kan sätta mig i bilen smidigt, inte med rumpan först och sen förflytta in benen.

Jag längtar efter REDBULL

Ska jag fortsätta?? :) IT´S ALL GLAMOUR!! (Men självklart värt varenda sekund)

JAG LÄNGTAR EFTER PYRET HELT ENKELT!!!!!!!!!! (Beck var tråkigt)

3 kommentarer:

  1. HaHa ja jag känner igen detta. Känner mig som en otymplig val mest hela tiden :)
    Snart så Jonna har vi våra Bebisar här och kan återgå till normal kroppshydda . .

    Har du tittat ut ? Mysigt vinterväder jag blir helt varm i kroppen !

    SvaraRadera
  2. Förstår precis vad du pratar om. Man vill bara känna sig normal igen. Man går gravid alldeles för länge.
    Men snart har vi båda våra pyren i armarna och kan göra alla saker som man vill igen. nästan iaf..
    Skåpet var jätte fint. Du kan ju sätta olika dekorationer i skåpet och kanske några små böcker eller nått?!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh! Jag instämmer i precis ALLT! Börjar också bli riktigt less på detta nu.. Allt är liksom jobbigt. Usch!

    SvaraRadera