söndag 21 november 2010

It´s over now

Helgen är över, redan! Nyss var det torsdag, efterlängtade torsdag och nu är det plötsligt söndag. Jag säger det igen, FAN vad tiden går fort!! Men just nu får tiden gärna rusa iväg lite, jag längtar efter pyret. ÅH vad jag längtar, kommer bli en väldigt mysig jul :)

Det har varit en rätt trist helg egentligt, tror vädret gör en hel del. Plusgrader och snö/regn och slask. Inte roligt alls. Jag vill ha frost och kyla, då skulle jag kunna vara ute hela dagarna. Men det sägs att det ska bli jätte kallt nu i veckan som kommer - hoppas! Jag menar, hur kul är det att gå långpromenad när det regnar? Blä!

Här är skåpet som jag pratade om, tycker det är jätte fint. Lantligt sådär. Frågan är bara vad tusan jag ska ha i det (förslag?). Det skulle egentligen stått i pyrets rum, men jag vill ha det "framme" så nu står det i hallen :)



Nu ska jag kolla på Beck!

4 kommentarer:

  1. Vart har haley sin filt nu då?:)

    SvaraRadera
  2. Haha den ligger precis framför, men den kunde jag ju inte ha med på bild ;)

    SvaraRadera
  3. haha tänkte väl det, det va skitfint iaf..minns inte att skåpet va så "stort" fått för mig att det va mindre=)

    SvaraRadera
  4. Det är väldigt litet, det ser nog större ut på bilden. Du får komma hit imorgon på morgonen och titta ;)

    SvaraRadera