söndag 21 november 2010

Försäkringskassan

Godmorgon! Nyduschad och frukosten ligger i magen, redo för dagen. Det rimmade lite? ;) Ska strax bege mig ut i tråkvädret för en promenad! Slaskigt och blää..

Försökte planera mina föräldrardagar på försäkringskassan igår, men det står att för varje månad får jag mindre pengar ut, och det stämmer ju inte? Jag tar ju samma dagar och lika många dagar hela tiden. Varför måste dom vara så krångliga?! Så det får bli ett samtal dit idag och se vad som händer. Vill gärna ha det färdigt NU. För snart blir jag ju Mamma!! :)

I eftermiddag ska jag på "Me and I" party hos min svägerska. Det är barnkläder, så vi får se om jag handlar något litet kanske. Kul ska det bli iaf!

Ha en härlig söndag, hoppas ni har bättre väder än vad vi har här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar