tisdag 16 november 2010

Äntligen, inget regn!

Vilket underbart väder jag vaknade till, frost och blå himmel - underbart. Vädret påverkar mig väldigt mycket, kanske för att jag har Haley och då är regn det absolut värsta som finns, hon håller med förövrigt! Igår blev det planerat att efter sjukhusvistelsen på Torsdag så ska jag och Martin träffa 2 kompisar, vi ska käka någonstans i stan och sen gå till badhuset - jag är överlycklig. Jag vet inte varför, men jag är så förbannat sugen på att bada! Plaska runt och bara ha det gott, ingen ide att jag ger mig ut på det djupa för då sjunker jag som en fet jävla sten. Jag tror ärligt inte jag orkar hålla mig uppe, haha. Torsdag var den enda dagen som funkade, så det kommer hända mycket den dagen, men det kan ju vara skönt att bara slappa i vattnet och tjöta med underbara vänner efter besök hos både barnmorskan och sjukan.

Nu ska jag lämna er, Haley och jag ska ut och gå. Jag hoppas jag kan ta mig framåt :)

1 kommentar:

  1. Jag är så nyfiken på ditt TUL. Oavsett hur de blir kommer du såklart få världens sötaste Bebis.

    Ja vi är ju lediga så vi får styra upp detta innan Bebisarna kommit till världen. Tror Buster o Haley kommer bli riktiga Bundisar :)

    Kramar från oss

    SvaraRadera