måndag 15 november 2010

Tack!

Så var denna dagen slut, eller för mig iaf. Jag är jätte trött! Har haft ont på ett mkt konstigt ställe idag. Venusberget??? Eller runt där, varför har man ont där? Jätte konstigt. Jag har haft svårt att ställa mig upp när jag suttit för länge, och när jag gått så har det gjort ont. Mycket konstigt! Nu har jag laddat upp med godis och glass, ska gotta mig i soffan och vila. Jag och tjejen i magen ;) Haley ligger och sover jämte soffan, hon är lika trött hon.

Snacka om att man märker att man är gravid nu, jag är så tacksam för att inga av besvären dykt upp innan. Nu är det ju som sagt inte långt kvar.

Och TACK till min vän ANNA som kommer ställa upp och ta hand om HALEY när det är dags för pyret att komma. Det känns skönt och tryggt att veta att hon kommer ha det bra. Så tack!! <3

Idag kom Pappa hem förresten :)

Dags att vila!!

4 kommentarer:

  1. Venusberget.. Så himla härligt namn! ;)
    Det kanske inte är så konstigt egentligen. Du är ju gravid, kanske trycker på, på något sätt. Nu är det inte långt kvar :)) Jag är med nyfiken. :P

    SvaraRadera
  2. Jag har fått förklarat för mig att när det gör ont i venusberget så kan det bero på foglossning!
    Skönt för dig att ha sluppit det så här länge! :)

    SvaraRadera
  3. Det satt himla fint med rulltårta och kaffe! ;)

    Men försök se det positivt; Du har ju inte så lång tid kvar med foglossning! Snart kommer ditt pyre ju! :)

    SvaraRadera