söndag 8 augusti 2010

Mys söndag med min lilla familj

Idag har jag varit bakis, eller det har känt precis så. Jätte trött, och seg i huvudet. Blev lite bättre senare på eftermiddagen som tur var. Har haft gäster nästan hela dagen och då ville pyret visa upp sig, brötade så mkt att min ena kompis både kände och såg. Hon tyckte det var riktigt häftigt. Och det är det, häftigt, underbart och mysigt :) Pyret sparkade till och med till te koppen som jag hade emot magen haha.

Martin är och köper pizza, och så blir det film. Myssöndag. Ska jobba ganska mkt denna veckan, så ska försöka komma i säng hyffsat tidigt, vi får se hur det går med det. Sen MÅSTE jag fylla i havandeskapspapprena, har lite svårt att förstå det där med inkomst grejerna. Men denna veckan måste jag skicka in dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar