måndag 9 augusti 2010

Lite shopping

Då var denna dagen gjord, nästan. Haley är jätte trött efter en 2 timmars promenad i skogen där det hände lite allt möjligt. uppletande, bus, balans på stenar och lite sådant :) Jag är också trött nu och blev irriterad på en gubbe som "skällde" på mig utan anledning. Efter det var jag lite irriterad och ledsen så jag åkte till knalleland och tröst shoppade lite mammakläder, ett vitt linne (dom är toppen för dom åker inte upp så man visar hela magen), leggings (åh vad skönt att dom inte sitter åt nedanför magen), och så blev det en tunika men den är jag osäker på så jag får rådfråga min man när han kommer hem sen.

Nu ska jag kolla på film och äta chokladpudding, för det är jag värd!!

Och bebis, sluta sparka på min blåsa, det gör faktiskt lite ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar