måndag 23 augusti 2010

Bröllop

Har haft en jätte fin helg i stockholm och bröllopet var väldigt fint. Kan ju inte annat än bli sugen på att gifta sig själv. Det kommer dock dröja ett par år. Det räcker att vi precis köpt hus och ska ha barn, måste fokusera på det nu :) Men den dagen jag ska få bli Martins fru kommer jag vara oerhört lycklig och stolt. Är så otroligt lycklig med honom!! Hittade massa brev och lappar igår när jag rensade på vinden. Jag hade skrivit dom när jag och Martin precis hade blivit ihop, och även om alla kanske säger så, så visste jag redan då att Martin var killen jag ville vara med. Vi har haft så otroligt roligt tillsammans under dom här 7 åren vi har varit tillsammans, vi har gått igenom sorg ihop och stöttat varandra när det varit svårt. Men mest har vi haft sjukt roligt. Jag är så stolt över oss och vårat förhållande, och det är något som jag inte har svårt att skryta om. Min fina Martin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar