fredag 20 augusti 2010

Stockholm

Har äntligen hittat en klänning inför bröllopet i sthlm imorgon. Panik såhär sista dagen, men det ordnade sig. Provade massor av klänningar igår men jag fick inte plats i så många, tuttarna är verkligen gigantiska - INTE roligt. Men så hittade jag en idag som känns bra :) Ska packa lite nu, och städa sen vid fem åker vi upp till Stockholm och kommer hem på Söndag. Ska bli jätte skoj med bröllop och festen, dock kommer jag förmodligen vara skit trött där på kvällen och vilja åka hem och sova, men då får jag snällt sitta kvar och vänta tills natten..

igår var pyret väldigt lugn, sparkade inte alls mycket. Samma idag, hoppas allt står rätt till och att h*n bara är lite trötter :) Försöker få med Martin på 3/4d ultraljud. Han verkar sugen, men vi får se. Skulle vara riktigt häftigt och jag har bara hört positivt om det. Vi får se :) Nu måste jag sätta igång, ska hinna gå en till promenix med Paily också som ska vara hos min kompis i helgen. Kommer sakna henne massor såklart, men jag vet att hon får det bra och det är det viktigaste. Min lilla plutt!


Haley med sin bästa kompis Elvis som hon ska få umgås med hela helgen :) Och nej dom är inte farliga, dom busar bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar