onsdag 25 augusti 2010

Jag blev beviljad

Igår kom brevet ifrån försäkringskassan, kände hur jag blev illamående och nervös - snälla snälla låt det vara något bra, och det var det :) Blev beviljad hel havandeskapspenning. Så det 7 oktober jobbar jag förmodligen min sista dag!! Hääärligt!! Frågan är hur jag ska sysselsätta mig i 2 månader, men det ska nog inte vara några problem. Har ju Haley att ta hand om, och försöka motionera så gott det går!

Idag går vi in i vecka 25, tiden bara springer iväg. Börjar nästan känna mig stressad med allt jag ska hinna med innan. Fast å andra sidan har jag ju 2 månader då jag kan hinna med rätt mkt. Synd bara att Martin inte är hemma också :) Han ska däremot vara hemma minst en månad när pyret kommer. Det känns sååå himla skönt och tryggt! Då kanske vi hinner komma in i någorlunda rutiner iaf! Sen kanske det blir mer än en månad om pyret kommer vid jul för då är det ju en hel del röda dagar :) Längtar!!!!

Projekt just nu är badrummet som ska renoveras, efter det blir det barnrummet! Jag vill ha så mycket som möjligt färdigt när pyret tittar ut. Skulle vilja sätta upp ett staket runt tomten med och röja upp alla stenar ifrån landet. Kanske kan jag be några snälla starka kompisar? Iaf med landet, staketet vill jag ha rakt ;) haha.

Måste ringa min chef nu, så vi kan planera "framtiden" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar