tisdag 3 augusti 2010

20+6 :)

Har varit en bra dag idag, hade det lite tufft på morgonen då jag var extremt trött, extremt illamående och körde bil på det. I ca en timma försökte jag överleva i en bil som rycker som tuuusan, ingen AC och som stiiiinker något äckligt rengöringmedel, dessutom så sparkade bebben hur mkt som helst och det brukar vara mysigt men det var mest jobbigt när jag mådde så dåligt. Men jag överlevde :)Tänk vad man klagar över små saker när det finns folk som har det så mkt värre. Men just i de ögonblicken som man mår dåligt eller jobbiga saker händer så tänker man inte så, oftast inte iallafall.

Dagen flöt på bra efter det, åt som en häst vid lunch, fikade på det och efter jobbet blev det en kortare runda med Haley. Hon busade med min kompis schäfer och det var SÅ roligt att se. Var jätte länge sedan jag såg henne busa så mycket, det värmde mitt hjärta!!

Fick ytterligare papper ifrån försäkringskassan idag, jag fattar INGENTING!Hur tusan gör man? Heldagar, halvdagar, vilka dagar. GUD jag blir yr bara jag tänker på det, hur mkt kommer jag få, hur länge kan jag vara hemma.. BAH! Ska åka till min chef imorgon och lämna in dom papperna hon ska fylla i, så får jag något gjort!

RÄÄÄÄKOR, måste ha räkor. RÄKmackor får det bli ikväll, Martin får säga vad han vill - Jag är gravid och räkor ska jag ha ;)

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jo LA och Las Vegas var helt fantastiskt. Santa Monica och Venice Beach var jättefint, det var bara piren vi förväntat oss mycket mer av, sen kan det bero lite på vädret också, när vi var där var det ganska molnigt. Verkligen värt alla pengar att få uppleva alla som städerna hade att erbjuda. Nästa resa blir till NY, men det får vänta i alla fall ett år. Vilken fin mage du har, jag tycker mest jag ser tjock ut.. hihi.

    SvaraRadera