onsdag 4 augusti 2010

Vila i frid


Imorses ringde pappa och berättade att min farbror gått bort inatt vid halv tre. Det kändes helt "okej" nu när man väntat på det, han ville dessutom inte leva längre så det känns på ett sätt bra att han nu fått som han ville. Nu har han fått frid. Älskade lilla farbror.

På bilden är det jag som liten med min andra farbror, Dan. Han gick bort för 8år sedan. Dan var helskoj, som ni kanske ser :) Han busade alltid mkt med mig och var hur rolig som helst. Jag saknar han väldigt mkt! Jag hoppas dom kikar ner på mig ibland. All kärlek till er!

Vi skapar nytt liv, samtidigt som min farbror går bort. När Dan gick bort så fick hans dotter, min kusin en son. Visst är det konstigt, det känns fel på något sätt. Det är livets gång, jag vet. Men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar