tisdag 8 juni 2010

Tisdag

Idag har jag inte vilat en enda stund, och det känns i ryggen. Det är väl det onda i graviditeten, får ont i ryggen om jag städar och fixar. Jag hoppas inte det blir värre längre fram. Det började redan i vecka 7, konstigt tycker jag. Jag menar, okej om man får ont när man bär på något tungt (magen), men min mage är ju inte särskilt tung :)

Jag går omedvetet och smeker mig själv på magen, och varje natt vaknar jag av att jag måste känna på magen.. Det har jag gjort sedan några veckor tillbaka. Kanske tror jag att det plöstligt växt och blivit jätte stor? ...

Har köpt så fina grejer till huset idag, nya kuddar till soffan i lantlig stil och gardiner till vardagsrummet.. 1000kr!! Usch, det kändes i plånboken men i hjärtat var jag så glad över mina fina saker. Längtar tills jag kan börja fixa iordning alla "accesoarer" i huset. Imorgon börjar vi flytta över saker, jag är bara lite lite lite lycklig ;)Som vi väntat på att få ett hus, och nu har vi ett. Går inte att beskriva känslan... Svävar på små rosa molm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar