måndag 7 juni 2010

Måndag, vecka 13

Igår gick jag in i vecka 13.
Hade plötsligt en lite mage när jag vaknade och den har stannat. Brukar annars vara så att jag är svullen på kvällen och platt som en pannkaka på morgonen/dagen. Men nu så, hoppas den stannar och växer! :) Mysigt är det.. Var på Ikea igår med min Martin, handlade lite små saker till huset. Gick runt en stund på barnavdelningen, tänk om ett par vekor så kanske man handlar något där :) Ullared längtar jag också till, köpa bebiskläder. Vi har redan börjat handla lite. Men man fattar inte att man handlar till SIN bebis, det känns som det är till någon annans.

En kväll i vecka 12 såg jag ut såhär


Idag har jag varit och klippt av mitt hår, page. Är väldigt nöjd, känns skönt med kort hår.. Nu blir det sängen, vi måste vila båda 2 :) Natti natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar