tisdag 8 juni 2010

Till min älskling

För er som inte är intresserade av att höra mig prata ifrån hjärtat om min underbara sambo, sluta läs NU ;)

Martin, min underbara fina Martin. Jag säger det alldeles för sällan, Men FAN vad jag älskar dig. Du är så galet bra, att det finns människor som du. Vad klarar vi inte tillsammans? Under dessa 7 år tillsammans har vi gått igenom sorg, glädje och galenskaper. Vi har varit sambos i 5 underbara år, jag minns första kvällen i lägenheten. Vi var helt lyriska. VI hade vårat egna hem, inga föräldrar att rätta sig efter, inga regler att följa. Bara VI 2. Vi hade det fantastiskt bra där, helt klart den roligate tiden i mitt liv än så länge. Sen började vi fundera framåt, hann flytta ytterligare 2 ggr innan vi hittade vårat hus, vårat efterlängtade hus. Jag är så himla lycklig med dig. Alla har vi brister, men du är så perfekt man bara kan bli. Tack älskade du för att du finns, för ditt lugna coola du. Tack för att du är min bästa vän, min älskare och mitt liv. Du gör mitt liv. Du kommer bli en galet bra Pappa, en underbar pappa med stort tålamod och ett stort hjärta. Jag beundrar dig!!



Jag älskar dig!!!

1 kommentar:

  1. Men gumman!! Är det meningen att du ska få mig att gråta när jags ka läsa här för det är precis det jag gör.. Vilket underbar flickvän Martin har och bevisligen en underbar pojkvän du har:) jaja, sitter iaf o bölar här nu av lycka till er=) är så glad för eran skulle och längtar tills jag träffar er!!

    SvaraRadera