torsdag 10 juni 2010

Blir så fint

Ja, gud vad fint det blir i huset, jag är så nöjd. Köket är helt underbart!! Igår gick det 2 släp med massor av saker till huset. Så det är väldigt tomt i lägenheten nu, vi har en brassestol i vardagsrummet och en tv på väggen :) Sen sängen och en MASSA kläder överallt. Det är väl ungefär det som är kvar, sen lite små bröte. Haley undrade nog vad tusan alla saker var igår när hon kom hem, helt tomt och så ekade det.

Det var en stressig dag även igår, det fick jag verkligen sota för. Var tvungen att sätta mig på golvet och äta en macka. Det kändes som att ryggen skulle gå av, och jag var helt matt. Just städning som dammsugning, moppning och stress till det, ja det tar verkligen kål på mig. Sen är jag så förbannat envis och det är inte bra i detta läget, gravid och flytta till hus. Jag bär fast jag inte ska, fortsätter städa när jag känner att jag inte orkar.. Snart kan jag börja ta det lugnt på riktigt, och snart börjar min semester! :)


I början på vecka 12 tror jag detta var, snygg hållning? :), jag vet att det är tidigt och jag kanske ändrar mig, men just nu tror jag det blir en liten kille!

På kvällarna så syns verkligen min lilla mage, ser ut som en liten ölmage :) Längtar tills den blir större och man kan ha fina kläder på sig och visa upp den ;) För det kommer jag, jag är stolt över det, över att jag ska bli mamma, över att jag och Martin har gjort något så underbart tillsammans. Det är verkligen något väldigt fint som man ska visa upp!

Kärlek till alla underbara människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar