måndag 4 juni 2012

Liseberg!

Igår var vi på Liseberg, det var verkligen så så mysigt! Allting funkade kanon bra och Joel skötte sig exemplariskt. Det gör han för det mesta så jag ska inte klaga. Vi startade med en tur på farfarsbilar, den var riktigt poppis. Joel skrek BIIIIL och brummade med munnen, vilken känsla att se sitt barn så lycklig och nöjd. Sedan åkte vi ponnykarusellen, tekopparna, sagoslottet, drakbåtarna och annat. Det var även konsert på Liseberg just igår, Joel diggade rejält till musiken. Dansade runt, runt och headbangade ;) Sötnos! Kaninerna var dock ingen favorit, han skakade och höll stenhårt i mig. Sen spelade vi såklart, kom hem med lite små vinster. Men tror ni inte att varenda gång jag skulle spela på nr 6 så var det upptaget och varenda jäkla gång så vann nr 6. Jag blev tokig ;) En helt underbar dag med min goa lilla familj iaf, den dagen kommer finnas inlåst i mitt hjärta för alltid. Trots att vi snart får barn så ska jag allt se till att detta blir en underbar sommar för Joel med massa busiga upptåg <3

Mina fina killar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar