tisdag 29 maj 2012

BM vecka 35 (34+3)

Denna dagen har jag spenderat i stan. Först lämnat blod och sedan besök hos barnmorskan. Jag hade inte gått upp någonting sedan sist, fortfarande +9kg. Lite skillnad ifrån förra graviditeten då jag slutade på 19kg i vecka 38. Galet. Känns skönt att jag håller vikten hyffsat låg denna gången då jag ändå inte gick ner alla kg förra gången. SF kurvan låg på 30cm, hjärtljuden på 135. Tror nog allt det är en kille denna gången med, men bara för att denna bebis känns större än Joel. Bebis har legat fixerad i några veckor och idag sa hon att den verkligen ligger redo. Hon kunde inte rubba huvudet ett dugg. Så det är ju bra :) Men nu MÅSTE jag verkligen packa väskan, snacka om att jag är seg på att ta tag i saker nu. Usch och fy för mig.. Push push! Efter att jag hämtat Joel åkte vi till knalleland med en kompis och hennes barn. Shoppade en hel del, men får allt bli att lämna tillbaka lite också då ganska mkt var lite för stort för Joel. Lilla prinsen skötte sig verkligen toppen och lät sin mamma prova och kika runt. Imorgon ska vi åka och hämta en tripp trapp stol till Joel, äntligen tycker nog Joel då han helst vill sitta på en vanlig stol och inte i sin matstol. Stora killen nu! Nu ska jag slappa i soffan och vänta på mitt stora hjärta som är och tränar!

2 kommentarer:

  1. Joel börjar bli en stor kille! Här finns det dock inte en chans att jag tar bort bygeln ännu på våran tripptrapp.

    Det har gått sjukt fort, snart är ni vid mållinjen för denna gången :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom sitter utan bygel på förskolan så han är van :) Jag har en annan dator så kommer inte in på din blogg :( Ja det ska bli så skönt när det är över, sen blir det inga fler! :) Kram!

      Radera