tisdag 27 mars 2012

BM vecka 26

Idag har jag hunnit med en hel del. Lämnade Joel på förskolan vid nio, det gick bra. Men såklart skit jobbigt ändå, riktigt mes morsa är jag! ;)

Åkte direkt till skogen och gick en runda med H. Skönt med det gör ont i fogarna, jag biter ihop. Efter prommen veckohandlade jag, skönt att göra det helt själv. Nu har jag städat lite och förberett kvällens middag. När jag hämtat Joel ska vi åka och träffa några mamma kompisar, fika och lek på lekplats blir det. Mysigt.

Förresten, inatt sov Joel ända till sju utan att vakna en enda gång. Snacka om att det var skönt! :) Är så jäkla glad och stolt att vi tog tag i nattmålet. Han sover MKT bättre nu. Sen är ju vissa nätter jobbiga ändå, men ingen mat iallafall! :)

Igår var jag hos barnmorskan. Magmåttet var 23, precis som med Joel i samma vecka, och hjärtljuden låg på 145 och det är nästan samma som med Joel det med, 140 låg Joels på. Lite mysigt :) Undrar verkligen vem som är i magen!! Det enda som inte var bra var mitt blodvärde, det låg på 103. Så nu blir det att äta niferex, helst 2 om dagen men jag börjar med en. Förra gången kräktes jag ju som en kalv. Tog en igår kväll och inget kräk än, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar