lördag 4 februari 2012

Vecka 19

Lördag, strålande sol och väldigt kallt! Jag smet ut imorse och gick en långis med Haley. Riktigt skönt. Jag har då inte ont av kylan men för Joel är det värre. Så vi har varit inne alldeles för många dagar nu. Man får ju riktig ångest, men jag vet att han tycker det är jobbigt så det får bli lek inomhus och med kompisar ist. Så fort Martin kommer hem så sticker jag ut och njuter av kylan och den friska luften. Jag behöver det, varje dag.

Vecka 19 idag, kan ni fatta hur jäkla fort det går? Jag hinner inte med!! Bebisen har sparkat ganska mkt idag, mysigt. Det är det mysigaste med att vara gravid, alla buffar och sparkar :) Det är ju inte alls som när jag var gravid förra gången dock. Då var man ju besatt och ville att alla skulle prata om ens grav. Nu är det nääästan så jag inte vet vilken vecka jag är i när folk frågar ;) Jag tar inga kort på magen och skriver inget här om veckorna. Måste bli bättre. Det är ju roligt att kunna gå tillbaka och läsa sen. För det blir nog bara två barn... Eller.... ? Jo....

Jag och Haley i skogen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar