lördag 7 januari 2012

Joel 13 månader

Ja tänk vad tiden går fort, inte har vi någon bebis här hemma längre. Han pekar på det han vill ha, ska smaka på allt vi äter. Går och springer, klättrar på allt, upp i sängar, stegar - allt han kan hitta :) Pratar otroligt mkt, han kan säga - Mamma, Pappa, Haley, Titta, Titta där, Hej, Vovve och om man frågar hur bilen låter säger han brum på sitt egna sätt, frågar man vad säger vovven så svarar han vovvvovv.. Bland annat :)

Han förstår otroligt mkt, frågar vi efter saker så pekar han på det. Ber vi han hämta något så kommer han snart med det. Häromdagen hämtade han sin telefon, pekade sedan på Martins telefoner och sa MAMMA. Då visste Martin att det var dags att ringa och prata med mig :)

Som sagt, en stor kille är han nu!


Idag gick jag in i vecka 15. Inte så mkt skillnad än får jag säga, fortfarande en del illamående och trötthet. Magen är stor om jag jämför med förra grav då jag knappt hade någon mage alls i vecka 15.

Imorgon ska jag och Martin åka till Ullared. Kanske köper jag något rosa ;)

1 kommentar:

  1. Haha vilken härlig bild, jätte söt =) Grattis till honom på 13 månaders dagen, tiden går verkligen fort!

    SvaraRadera